أشرف الدغيدي
انت فاكر اسوتك مغيرتش حاجه فيآ
ولَّاعشان حبك مايتنسيش بتأسي عليآ
غلطت كتير فحقي وسامحتك
ويامآ جرحت قلبي ونسيتلك
هو يعني عشان بحبك وبهواك
تظلمني وكمان مش عاوزني انساك
انت تأسي عليآ وقلبي يحنلك
وتحير قلبي معاك ويشتاقلك
.......................................
تظلم قلبي وأرجع اسامح
وانت علي طول ياحبيبي جارح
وجاي الوقتي تقولي كلمتين غرام
هو ياحبيبي الحكايه حكاية كلام
عاوزني انسي كل اللي فات وأصدقك
طب قولي اعمل ايه فظلمك وجرحك
وأرجع تاني واديك الأمان
ونرجع حبايب زى زمان
من غير ماتفكر يوم تخدعني
او تيجي عليآ مره وتظلمني
دا انت حتي مقولتليش انك غلطآن
ولاَّ حتي حسستني انك ندمآن
............................................
ايوه صحيح ياحبيبي بهواك
وطول عمري باتمناك
وياما جيتك اترجاك
والدمع سايل من عيوني
وناره بتكوي ياحبيبي جفوني
حتي اشتكت منها خدودي
وأقولك صون الود والوداد
وبلاش يكون بيني وبينك عناد
ألقاك تأسي عليآ وتطول البعاد
ومش فارقه معاك حتي عذابي
ولا حيرتي فحبك وناري
كأنك يا حبيبي إنسان تاني
بتفكر في نفسك وأناني
وهانت عليك سهر الليالي
اللي سهرتهالك ايام الغياب
ومهانش عليآ حتي العتاب
................................................
ممكن أسامحك لو جيت تترجاني
وأحس فعنيك لسه بتهواني
وعمرك ماهتلوعني ولاتنساني
هاجي علي نفسي وقلبي تاني
دا الحب يا حبيبي حنيه مش كلام
ولا عمره كان اسوه وعذاب ومرار
لوشاريني وشاري ودادي إبقي إختار
وتعالي نرجع اللي بينا من وداد كآن
ونعيش انا وانت علطول في أمان
وبلآش نجرح قلوب مليانه حنان
ونفضل حبايب انا وانت العمر كله
وننسي يا حبيبي كل الأحزآن
